نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

گزینه‌های فدراسیون برای جانشینی محمدی| رقابت چهارنفره برای هدایت آزادکاران

  • کد خبر: ۷۷۳۶۹
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
گزینه‌های فدراسیون برای جانشینی محمدی| رقابت چهارنفره برای هدایت آزادکاران
درستکار، رضایی، ترکان و کاوه؛ گزینه‌های فدراسیون برای جانشینی محمدی در تیم ملی کشتی آزاد ایران هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ گزینه‌های نهایی برای هدایت تیم ملی کشتی آزاد از‌سوی فدراسیون کشتی مشخص شده‌اند. تیم ملی کشتی آزاد ایران با یک مدال نقره حسن یزدانی در ۸۶ و یک برنز امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵‌کیلوگرم به کار خود در المپیک‌۲۰۲۰ توکیو پایان داد و رضا اطری در ۵۷، مرتضی قیاسی در ۶۵، مصطفی حسین‌خانی در ۷۴ و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷‌کیلوگرم نیز از رسیدن به مدال بازماندند.


شروع کار محمدی با دستور بنی‌تمیم

یکی از اولین اقداماتی که حمید بنی‌تمیم انجام داد، صدور حکم سرمربیگری تیم‌های ملی برای غلامرضا محمدی و محمد بنا بود. پیش‌از‌این ۲ نفر، رسول خادم و علی اشکانی سرمربیان تیم‌های ملی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی‌۲۰۱۸ بوداپست بودند. حکم سرمربیگری محمدی و بنا که به امضای وزیر ورزش رسیده بود، تا المپیک‌۲۰۲۰ توکیو اعتبار داشت که فروردین‌ماه سال گذشته رسما اعلام شد به‌خاطر کرونا، المپیک یک سال به تعویق افتاده و در سال‌۲۰۲۱ برگزار خواهد شد؛ بنابراین با پایان المپیک توکیو، قرارداد محمدی و بنا نیز به پایان رسید و اگر فدراسیون قصد ادامه همکاری با این ۲ نفر را برای حضور در رقابت‌های جهانی‌۲۰۲۱ نروژ داشته باشد، باید برای آینده جلساتی برگزار شود و قرارداد جدید به امضا برسد.


۴ گزینه نهایی برای هدایت آزادکاران

با توجه به اتمام مدت قرارداد غلامرضا محمدی از سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد و با توجه به در‌پیش‌بودن رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ، رئیس فدراسیون کشتی بررسی خود را برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد آغاز و در‌نهایت با هم‌فکری تعدادی از قهرمانان کشتی، به ۴ گزینه برای این سمت رسید که از میان آن‌ها یک نفر به عنوان جانشین غلامرضا محمدی کار خود را آغاز خواهد کرد.
پژمان درستکار، علیرضا رضایی، مجید ترکان و محسن کاوه، گزینه‌های فدراسیون کشتی برای سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد هستند که در‌نهایت در روز‌های آتی، یک نفر از این جمع هدایت تیم ملی را بر‌عهده خواهد گرفت. رقابت‌های قهرمانی جهان‌۲۰۲۱ نروژ از ۷‌مهر به میزبانی اسلو برگزار می‌شود.


کاروان برگشت، اما محمدی رؤیت نشد!

سرمربی و یکی از مربیان تیم ملی کشتی آزاد در جریان بازگشت ملی‌پوشان در فرودگاه امام رؤیت نشدند! در‌حالی‌که دیروز اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و کاراته از طریق فرودگاه امام‌خمینی (ره) و با استقبال پرشور از‌سوی مسئولان، خانواده‌ها و مردم به تهران رسیدند، غیبت غلامرضا محمدی در میان نفراتی که وارد فرودگاه شدند، عجیب بود.


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که این‌روز‌ها زمزمه پایان کارش در فدراسیون کشتی خیلی جدی به گوش می‌رسد، در میان اعضای تیم ملی حضور نداشت و البته خبری از ابراهیم مهربان، دیگر مربی تیم ملی هم نبود. از میان اعضای کادر فنی، طهماسبی و حاج‌کناری به‌همراه سایر نفرات و کشتی‌گیران در مراسم استقبال شرکت کردند، اما غلامرضا محمدی و ابراهیم مهربان گویا ترجیح داده بودند در این مراسم حاضر نباشند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که محمدی و مهربان قصد روبه‌رو‌شدن با مسئولان و خبرنگاران را نداشتند و بعد از نشستن هواپیما دقایقی منتظر ماندند تا مراسم استقبال به پایان برسد و با خلوت‌شدن فرودگاه وارد سالن تحویل بار شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->